Beste Akgün
İstanbul Bilgi Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden onur derecesiyle ve erken mezun oldum. Şu anda Okan Üniversitesi’nde Klinik Psikoloji tezli yüksek lisans eğitimime devam ediyorum. İnsan zihnini ve iç dünyasını anlamaya yönelik farklı terapi yaklaşımları üzerine çalışmalarımı sürdürürken, özellikle psikodinamik yaklaşım başta olmak üzere çeşitli ekollerden beslenen bir bakış açısıyla, ergenler ve yetişkinlerle çalışıyorum.
Psikolojiyi yalnızca akademik ya da klinik bir alan olarak değil, hayatın içine yayılan bir düşünme biçimi olarak görüyorum. İlişkilerden gündelik yaşama, filmlerden dizilere, kitaplardan insan hikâyelerine kadar psikolojinin dokunduğu her noktada daha fazla farkındalık geliştirmeye ve öğrendiklerimi kendime katmaya çalışıyorum. Terapiyi ise kişinin kendini daha derinden duyabildiği, anlaşılmış hissedebildiği ve kendi hikâyesine yeni bir yerden bakabildiği bir alan olarak görüyorum.
