Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
7.1. Yüksek Lisans Tezleri
1- Ece Nur Yıldırım, (2023). Sosyal Yetkinlik Becerilerini Destekleyen Günlük Eğitim
Uygulamalarının Okul Öncesi Dönem Çocukları Üzerindeki Etkileri Hakkında Öğretmen
Görüşlerinin İncelenmesi. Maltepe Üniversitesi. Eğitim Bilimleri
2- Mısra Çifteci, (2024). Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan ortaokul
öğrencilerinin bağlanma stilleri ile psikolojik sağlamlık düzeyleri arasındaki ilişkinin
incelenmesi. Maltepe Üniversitesi. Eğitim Bilimleri
3- Ayça Çebi Yeşilbaş (2025). Evli Çiftlerin İlişki Doyumu ile Transaksiyonel Analiz Ego
Durumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Maltepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri8.2. Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
Ekşi, H., Ulusoy, M. A., Öztürk, M., Altay, D., vd. (2024). Yaşlıların Yaşam ve Yaşlılık
Algılarının İncelemesi. PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 10(2), 138-155.
Çelimli, Ç., & Erden Çınar, S. (2024). Aldatılma algısı ölçeğinin geliştirilmesi. Uluslararası
Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi, 8(1), 229-243. DOI:
https://doi.org/10.47525/ulasbid.1425246
Yuksel, M, Sevim, E. Celimli, C. (2018). Examination of the Relationship Between Test
Anxiety and Selective Attention Among Adolescents. Elementary Education Online, 17(2),
864-873.
Eksi, H. Celimli, C, Sevim, E. & Eksi, F. (2019). The validity and reliability of turkish
version of trait sources of spirituality scale. V. International Congress on Education and
Social Sciences Proceeding Book, 759-791.