Perşembe, Nisan 24, 2025

Çağla Çelimli

Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri 7.1. Yüksek Lisans Tezleri 1- Ece Nur Yıldırım, (2023). Sosyal Yetkinlik Becerilerini Destekleyen Günlük Eğitim Uygulamalarının Okul Öncesi Dönem Çocukları Üzerindeki Etkileri Hakkında Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. Maltepe Üniversitesi. Eğitim Bilimleri 2- Mısra Çifteci, (2024). Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan ortaokul öğrencilerinin bağlanma stilleri ile psikolojik sağlamlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Maltepe Üniversitesi. Eğitim Bilimleri 3- Ayça Çebi Yeşilbaş (2025). Evli Çiftlerin İlişki Doyumu ile Transaksiyonel Analiz Ego Durumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Maltepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri8.2. Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler Ekşi, H., Ulusoy, M. A., Öztürk, M., Altay, D., vd. (2024). Yaşlıların Yaşam ve Yaşlılık Algılarının İncelemesi. PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 10(2), 138-155. Çelimli, Ç., & Erden Çınar, S. (2024). Aldatılma algısı ölçeğinin geliştirilmesi. Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi, 8(1), 229-243. DOI: https://doi.org/10.47525/ulasbid.1425246 Yuksel, M, Sevim, E. Celimli, C. (2018). Examination of the Relationship Between Test Anxiety and Selective Attention Among Adolescents. Elementary Education Online, 17(2), 864-873. Eksi, H. Celimli, C, Sevim, E. & Eksi, F. (2019). The validity and reliability of turkish version of trait sources of spirituality scale. V. International Congress on Education and Social Sciences Proceeding Book, 759-791.